#1 2011-02-08 12:43:59

 SasankaA

Użytkownik

Punktów :   

Hej

Hej wszystkim, Jestem Al, uwielbiam muzykę! Usyłszałam F.I.R. i zaczeło się. FACYNACJA ... na początku językowa potem muzyczna - w każdym razie zaczeło się od "dźwięku":d trochę próbuję sił w chińskim, ale to powolna praca z nauką tego języka.
Muzycznie -  z Azji nie lubię ich dzielić na j - k - c - itp. po prostu mój podzial jest na tych, którzy są dobrzy i tych których lubię. Choć japoński nie jest moim językowym ulubieńcem więc jak mam dużo słuchać w tym języku wymiękam.
Słucham dosłownie wszystkiego; a z bardziej znanych lubię Leehoma Wanga. Ma kilka kawałków, których video po prostu robraja mnie i daje takie pozytywne wibracje:D

Pozdrawiam wszystkich!
Al

P.S. mam nadzieję, że nic przeciwko regulaminowi nie "przeskrobałam"....

Offline

 

#2 2011-02-08 15:26:41

 Juria

`honorable law

Punktów :   

Re: Hej

Witamy na forum. O proszę, w mojej winampowej bibliotece też jest F.I.R.  ^ ^


Dlaczego tak jest? Mimo, że cie nie znam moje serce cierpi.
  Nie rozumiem tego, ale 'Kocham Cie'.
`Wspomnienia` patrzenia na ciebie powodują gehenne.
」」

Anata no tome no kono Inochi ~ theGazettE

Offline

 

#3 2011-02-08 17:07:59

 SasankaA

Użytkownik

Punktów :   

Re: Hej

Juria napisał:

Witamy na forum. O proszę, w mojej winampowej bibliotece też jest F.I.R.  ^ ^

Także witam!) No to już mamy o czym porozmawiać jak słuchasz F.I.R. A ktory z ich kawałków jest Twoim ulubionym?

Offline

 

#4 2011-02-08 17:33:54

Natsuko

Użytkownik

Punktów :   
Wiek: 15

Re: Hej

dumdumdum! dzieńdoobryy!
nie lubisz jrocka? ;x
a Traxy lubisz?
jaką muzykę chińską być poleciła??
^^"


Wiewiórka, i lisek, i zając. Futrzane ogonki mają
Tylko biedronka nie am ogonka. Niema ogonka biedronka
Koguty bociany i wrony. Pierzaste mają ogony
Tylko biedronka nie ma ogonka. Nie ma ogonka biedronka

Offline

 

#5 2011-02-08 19:23:19

 SasankaA

Użytkownik

Punktów :   

Re: Hej

Natsuko napisał:

dumdumdum! dzieńdoobryy!